برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اولین روز محرم در شرکت ملاردشیر

برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اولین روز محرم در شرکت ملاردشیر

 

اگر چه بر سر دارم میا به کوفه حسین
هنوز زمزمه دارم میا به کوفه حسین

 

در اولین روز محرم، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با قرائت زیارت پر فیض عاشورا به منظور بزرگداشت مقام والای امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در تکیه عزاداری شرکت ملاردشیر برگزار شد.  

 

شب اول ماه محرم به نام حضرت مسلم بن عقیل، نخستین شهید واقعه کربلا، رقم خورده است. مسلم بن عقیل که پیش از حادثه کربلا به شهادت رسید، تجسمی از محبت بی‌ پایان و وفاداری عمیق به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. 

وی عاشقی شیدا بود که تا آخرین دم از عشق خالصانه‌ اش به حسین (ع) دست نکشید و در میان بی‌ وفایی کوفیان، با تمام وجود به مولایش وفادار باقی ماند. برپایی این مراسم‌، یادآور فداکاری‌ های جان‌ سوز این سفیر شهید و تمامی یاران بی‌ همتای امام حسین (ع) در راه حق و عدالت است.
 

برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اولین روز محرم در شرکت ملاردشیربرگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اولین روز محرم در شرکت ملاردشیربرگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اولین روز محرم در شرکت ملاردشیربرگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اولین روز محرم در شرکت ملاردشیر