میثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شد

میثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شد

میثم امیرحسینی در ششمین اجلاس سراسری، که در 3 مرداد 1402 برگزار گردید، به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد انتخاب شد.
 

ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌ های نامی صنعت و اقتصاد کشور در روز سه شنبه مورخ 3 مرداد 1402 در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور برگزیدگان در عرصه صنعت و اقتصاد کشور و همچنین شخصیت های علمی و اقتصادی شاخص برگزار شد. هدف برگزاری این همایش، گردهم آمدن اندیشمندان و صاحب نظران در جهت ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاوتی در نظر گرفته شد.


حجت الله عبدالملکی اظهار کرد: "فضا و مشکلات کسب و کار را شناسایی کرده و از آن آگاهی داریم و هم اکنون فرصتی پیش آمده تا تسهیل شرایط کسب و کار را بهبود بخشیم و در این زمینه مصمم هستیم."

مشاور رییس جمهور به موانع پیش روی سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت: "تلاش و همت مدیران این مناطق، کاهش فرآیندهای پیچیده و بروکراسی ‌های زمانبر پیش روی سرمایه‌گذاران است، زیرا فعالیت‌های اقتصادی سالم و مولد نیازمند قوانین چابک و همکاری همه دستگاه‌های متناظر با مسائل اقتصادی، تجاری و صنعتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است."


در بخش پایانی همایش اهدای جوایز به چهره های نامی کشور صورت گرفت و میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملاردشیر به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور برگزیده شد.
میثم امیرحسینی با 17 سال تجربه در مدیریت شرکت‌های تولیدی و صنعتی کشور، با به‌ کارگیری اصول نوین مدیریتی، نقش بسزایی در رشد شرکت ملاردشیر ایفا کرده اند. تحت مدیریت ایشان، شرکت‌ نه تنها به سودآوری و افزایش تولید دست یافته‌، بلکه در زمینه ایجاد اشتغال نیز تلاش‌ های موثری داشته اند.


 

میثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شدمیثم امیرحسینی چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شد