میثم امیرحسینی عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کرد

میثم امیرحسینی عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کرد

میثم امیرحسینی در ششمین اجلاس سراسری که در 3 مهر 1402 برگزار گردید، به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.
 
ششمین اجلاس سراسری مسئولیت ‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی در 3 مهر 1402 در مرکز همایش‌ های بین ‌المللی سازمان صدا و سیما با حضور برجسته ترین نخبگان علمی و اقتصادی داخلی و خارجی و نمایندگان مجلس و مدیران ارشد دولت برگزار شد.

این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی همایش، آغاز شد و در ادامه کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره ‌وری، دکتر قوامی، معاون پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر خزایی، ریاست کمیته علمی مراسم و دیگر صاحب‌نظران به تکمیل سخنرانی پرداختند.

در بخش پایانی این رویداد، از فعالان، صاحب‌ نظران و مدیران موفق که پس از ارزیابی‌ های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس انتخاب شده بودند، تقدیر به عمل آمد و در نهایت میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملارد شیر، به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.
 
برگزیده شدن امیرحسینی به دلیل تلاش‌ های ایشان در ارتقای کیفیت محصولات ملارد شیر و افزایش سطح سلامت و امنیت غذایی جامعه صورت گرفت. ایشان همچنین با اجرای برنامه ‌های آموزشی برای پرسنل و استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان، فرهنگ سازمانی را در مجموعه تحت مدیریت خود بهبود بخشیده و حس مسئولیت ‌پذیری را در بین کارکنان تقویت کرده اند. این اقدامات منجر به افزایش بهره ‌وری پرسنل شرکت ملارد شیر نیز شده است.

 این موفقیت، نه تنها به‌عنوان افتخاری برای شرکت ملارد شیر، بلکه به‌ عنوان نمونه‌ ای برجسته از تلاش‌های مسئولانه و فرهنگ‌ سازی سازمانی در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است.

 


 

میثم امیرحسینی عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کردمیثم امیرحسینی عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کردمیثم امیرحسینی عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کردمیثم امیرحسینی عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کرد