میثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شد

میثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شد

میثم امیرحسینی، در سومین اجلاس سراسری مدیران که در تاریخ 20 آذر 1402 برگزار گردید، به  عنوان مدیر برتر و ارزش آفرین برگزیده شد.

 

سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین کشور در روز دوشنبه مورخ 20  آذر ماه 1402 در مرکز همایش‌ های بین ‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد. 


این همایش با محوریت تحول در کسب و کار و توسعه کارآفرینی، با حضور مدیران و صاحبان بنگاه‌ های اقتصادی و 70 شرکت برتر ایران برگزار شد. اهداف این همایش؛ تبیین نقش مهارت‌ های خلاقیت و نوآوری در رشد کسب و کار، معرفی اقدامات نوآورانه مدیران در حوزه بازاریابی و فروش، ارائه اقدامات توسعه ‌ای و ایجاد اشتغال، معرفی روش ‌های بهره‌گیری از فناوری ‌های پیشرفته و بومی ‌سازی، آشنایی با فرآیندهای تجاری‌ سازی و ایجاد ثروت، تبیین مدیریت استراتژیک در کسب و کارها و بررسی نقش توسعه کسب و کار در سطح ملی و بین‌المللی در نظر گرفته شده‌اند. 

میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملاردشیر، به عنوان مدیر ارزش ‌آفرین کشور برگزیده شد. این انتخاب در نتیجه تلاش‌ها و نوآوری‌ های آقای امیرحسینی در هدایت شرکت ملاردشیر به سوی موفقیت‌ های چشمگیر و ارزش‌آفرینی صورت گرفت. ایشان با بهره‌گیری از دانش مدیریتی خود و تدوین استراتژی‌های اصولی و دقیق، علاوه بر افزایش تولید و پیشرفت قابل توجه پروژه‌های توسعه‌ای شرکت، زمینه‌ساز رشد سود  در این مجموعه شده اند.
آقای امیرحسینی در مدیریت خود همواره بر انگیزش پرسنل و استفاده از روش‌های علمی مدیریتی تأکید داشته‌ و این رویکرد عاملی کلیدی در موفقیت‌های برجسته شرکت ملاردشیر محسوب می‌شود.

برخی از دستاوردهای آقای امیرحسینی در شرکت ملارد شیر بدین شرح است:

• افزایش تولید و سودآوری شرکت
• اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بزرگ و موفق
• ارتقای جایگاه ملاردشیر در بازار
• افزایش انگیزه و رضایت شغلی پرسنل
• استقرار و اجرای سیستم‌های نوین مدیریتی
 

 

 

 

 

میثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شدمیثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شدمیثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شدمیثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شدمیثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شدمیثم امیرحسینی ، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شد