برنده‌ی مناقصه پوشش ورق ژئوممبران پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در ملارد شیر مشخص شد

برنده‌ی مناقصه پوشش ورق ژئوممبران پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در ملارد شیر مشخص شد

 شرکت فرنام بسپار به‌عنوان برنده مناقصه پوشش ورق ژئوممبران برای پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در شرکت ملارد شیر که با هدف هزینه‌های کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به مصالح سنتی ، به‌عنوان یک راهکار مقرون به‌صرفه برای ذخیره‌سازی آب مطرح شده بود انتخاب شد.

این تصمیم در جلسه بازگشایی پاکت مناقصه با حضور اعضای کمیسیون معاملات شرکت و نماینده هلدینگ کشت و دام و صنایع لبنی تامین به اطلاع عموم رسید.با توجه به بررسی دقیق پیشنهادات و مدارک ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف، تصمیم به انتخاب شرکت فرنام بسپار به‌عنوان برنده این مناقصه گرفته شد. این انتخاب براساس معیارهای مشخص و قانونی صورت گرفته است و به منظور ایجاد شرایطی مطلوب برای اجرای بهتر و مؤثرتر این پروژه انجام شده است.

اطلاعات تکمیلی مربوط به این مناقصه در سامانه کدال در دسترس است، جهت مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید به این سامانه مراجعه نمایید.

برنده‌ی مناقصه پوشش ورق ژئوممبران پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در ملارد شیر مشخص شدبرنده‌ی مناقصه پوشش ورق ژئوممبران پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در ملارد شیر مشخص شدبرنده‌ی مناقصه پوشش ورق ژئوممبران پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در ملارد شیر مشخص شد