معرفی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر توسط مدیرعامل شرکت

معرفی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر توسط مدیرعامل شرکت

 

میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملارد شیر، به صورت کامل ، تاریخچه فعالیت‌ های این شرکت را مورد بررسی و تشریح قرار داده‌اند؛

ایشان در راستای معرفی کامل شروع فعالیت شرکت خاطر نشان کردند که ملاردشیر از سال 1333 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز به فعالیت نمود و در سال 1366 مالکیت و مدیرت آن به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا منتقل شد و به عنوان یکی از شرکت‌ های زیرمجموعه شرکت هلدینگ سرمایه‌ گذاری کشت و دام صنایع لبنی تعلق گرفت.

همچنین اشاره کرده‌اند که شرکت در شهرستان نظرآباد قرار دارد و شامل 200 هکتار مساحت و 2600 راس می‌ شود و  افزودند که ملارد شیر در سال 1399 به فرابورس راه پیدا کرده و به عنوان یکی از شرکت‌ های بازار سهامی عام با نماد زملارد در بازار سرمایه فعالیت می‌کند.

وی از فعالیت‌ های هر بخش به‌ صورت دقیق و مفصل سخن گفته و به خاطر نشان دادند که در کنار تمامی بخش‌ها و سالن‌ها، کارکنان ملارد شیر با دقت و فعالیت، سعی در پیشرفت روند تولید دارند.
همچنین، امیرحسینی اعلام کرد که هدف اصلی و فعالیت شرکت ملارد شیر (زملارد)، برداشتن گامی مؤثر در جهت ایجاد امنیت افزایش غذایی جامعه است.

این بیان‌ها به طور جامع و مفصل، تاریخچه و فعالیت‌های گسترده شرکت ملارد شیر را به مخاطبان شفاف و واضح معرفی می‌نماید، از این رو دعوت می‌شود که ویدیو زیر را برای آشنایی بیشتر با تمامی بخش‌ ها و فعالیت‌ های این شرکت مشاهده نمایند.