پیشرفت پروژه‌ های عمرانی ملاردشیر چشمگیر است

پیشرفت پروژه‌ های عمرانی ملاردشیر چشمگیر است

عضو هیئت‌ مدیره هلدینگ صنایع عمومی تأمین: 
پیشرفت پروژه‌های عمرانی ملاردشیر چشمگیر است. 


دکتر مهدی شاملی عضو هیئت‌ مدیره و مهندس مسعود کیانمهر معاون فنی  هلدینگ صنایع عمومی تأمین از پروژه ساخت استخر ذخیره آب 90 میلیون لیتری شرکت کشاورزی و دام‌پروری ملاردشیر بازدید کردند.
دکتر مهدی شاملی در حاشیه‌ی این بازدید بابیان اینکه پیشرفت‌های ملاردشیر در پروژه های عمرانی  چشمگیر است و این خبر از تلاش‌های مدیران و کارکنان این شرکت می‌دهد، یادآور شد: ملاردشیر از شرکت‌های برتر در صنعت کشاورزی و دام‌پروری به شمار می‌آید. 


مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ملاردشیر با اعلام اینکه: استخر بزرگ ملاردشیر باقابلیت ذخیره‌ی  90 هزار مترمکعب آب و هزینه‌ای معادل 70 میلیارد ریال به پیشرفت قابل‌توجهی دست‌یافته است ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های هلدینگ صنایع عمومی تأمین این پروژه تا پایان اردیبهشت‌ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.


مهندس عرب معاون پشتیبانی و توسعه ملاردشیر در تشریح پروژه استخر ذخیره آب این شرکت گفت: تأمین 30 روز آب موردنیاز برای آبیاری کل زمین‌های کشاورزی، آبیاری کامل باغات و فضای سبز و تأمین آب دامداری به مدت سه ماه در فصل گرم سال از  ویژگی‌های این استخر است. 
وی افزود: با بهره‌برداری از این استخر امکان استفاده از آب تصفیه‌خانه در کشاورزی نیز فراهم می‌شود و همین‌طور ضمن افزایش سطح کشت شرکت، ریسک ناشی از خرابی پمپ‌ چاه‌ها کاهش خواهد یافت.