عضو هیئت‌ مدیره هلدینگ صنایع عمومی تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند

عضو هیئت‌ مدیره هلدینگ صنایع عمومی تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند


دکتر مهدی شاملی عضو هیئت‌ مدیره هلدینگ صنایع عمومی تأمین از پروژه‌ های توسعه‌ای شرکت دام‌پروری و کشاورزی ملاردشیر بازدید کرد. 

در این دیدار که روز پنجشنبه 30 فروردین صورت گرفت، مهندس مسعود کیانمهر معاون فنی هلدینگ صنایع عمومی تأمین، مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دام‌پروری ملاردشیر و تعدادی از معاونان و مدیران این شرکت حضور داشتند. 


دکتر شاملی پس از بازدید از سه پروژه‌ی در دست اجرای این شرکت، ضمن قدردانی از تلاش‌ های مدیران این مجموعه اظهار داشت: در شرکت ملاردشیر و پروژه‌های داخلی آن پیشرفت چشمگیری حاصل شده و این نشان‌دهنده تلاش مدیران این مجموعه در راستای تحقق اهداف شرکت و هلدینگ است. 

عضو هیئت‌مدیره هلدینگ صنایع عمومی تأمین، بابیان اینکه مدیران ملاردشیر در خط مقدم کار جهادی هستند افزود: با پیشرفت‌های ملاردشیر اکنون این شرکت جزو مجموعه‌های برتر در صنعت کشاورزی و دام‌پروری قرارگرفته است. 
مهندس امیرحسینی نایب‌رئیس و مدیرعامل شرکت کشاورزی و دام‌پروری ملاردشیر ضمن تقدیر از حضور دکتر شاملی و هیئت همراه در محل شرکت خاطرنشان کرد: پیشرفت و دستاوردهای ملاردشیر حاصل کار تیمی و تخصصی کارکنان شرکت و همچنین حمایت‌های هلدینگ بوده است. 
مدیرعامل ملاردشیر با اشاره به کمبودهای مالی شرکت افزود: برای برطرف کردن این موانع اقدامات مؤثری انجام‌شده است که نتیجه‌ی آن را در توسعه پروژه‌های ملاردشیر شاهد هستیم. 


میثم امیرحسینی یادآور شد: اقداماتی در خصوص برگزاری مناقصات برای پروژه ملایر صورت گرفته و منتظر تأمین مالی هستیم. 
مدیرعامل ملاردشیر اظهار امیدواری کرد: با تأمین مالی ، سرعت در توسعه پروژه‌ها بهبود یابد.
دکتر شاملی با تأکید بر اینکه عملیات عمرانی و روند توسعه ملاردشیر نباید متوقف شود خبر داد: تأمین مالی برای پروژه‌ها تا خردادماه انجام خواهد شد.
در این جلسه مهندس اسماعیل عرب معاون پشتیبانی و توسعه ملاردشیر و مهندس رجبی کارشناس واحد فنی شرکت درباره وضعیت پروژه‌های در دست احداث ملاردشیر توضیحاتی ارائه کردند. 


لازم به ذکر است طرح‌های عمرانی شرکت کشاورزی و دام‌پروری ملاردشیر مشتمل بر سه پروژه است که اغلب در مراحل پایانی کار قراردادند.
پروژه ساخت و تجهیز کارخانه‌ی خوراک سازی، پروژه‌ی ساخت استخر بزرگ ذخیره آب و پروژه ساخت سالن فری استال 315 رأسی بخشی از فعالیت‌های عمرانی و توسعه محور  شرکت ملاردشیر است که از اوایل سال 1402 مراحل ساخت آن‌ها آغازشده است. 
 

 

 

 

 

 

قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.