مدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر داد

مدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر داد

مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل و نائب­ رئیس هیأت‌مدیره ملاردشیر به ‌همراه مهندس حنیف نعمتی عضو هیأت‌مدیره این شرکت و مهندس حسینی کارشناس فنی هلدینگ صنایع عمومی تأمین در شهرستان ملایر از روند آماده‌سازی پروژه  3000 رأسی بازدیدکردند.
مدیرعامل ملاردشیر و هیأت همراه در این سفر که روز سه‌شنبه 9 خرداد 1401 صورت گرفت از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه بازدیدکردند‌.
پس از این بازدید جلسه‌ای با حضور مهندس امیرحسینی، کارشناس فنی هلدینگ صنایع عمومی تأمین، عضو هیأت مدیره و عوامل اجرایی پروژه برگزار شد.
در این جلسه مهندس امیرحسینی ضمن تاکید بر ضرورت لزوم رعایت کرامت و حقوق اهالی منطقه از عوامل اجرایی خواست در جریان ساخت و ساز هماهنگی کامل با ادارات منطقه برای پیشبرد پروژه و رعایت کامل قوانین را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه فاز اول پروژه باید تا اول مهرماه 1402 تکمیل و آماده انتقال حداقل 500 راس دام باشد افزود: راه اندازی سریع باسکول ، اتاق نگهبانی و پست گاز نیز باید در اولویت اقدامات پیمانکار قرار گیرد.
مدیرعامل ملاردشیر خاطرنشان کرد: سرعت انجام پروژه نباید مانع از رعایت  استاندارهای عملیات عمرانی شود.
مهندس امیرحسینی بر ضرورت ذخیره­سازی علوفه برای زمستان قبل از ورود دام تاکید کرد و گفت: پیاده­سازی تصفیه­خانه به روش نوین و تبدیل فاضلاب به آب قابل مصرف باید در دستورکار  پیمانکار قرار گیرد.
نایب رئیس هیات مدیره ملاردشیر با تاکید بر ضرورت جذب نیروی انسانی بومی و آموزش آنان توسط متخصصین و کارشناسان شرکت ملاردشیر افزود: رعایت الزامات قانونی HSE   و استفاده از کارشناس مربوطه نیز اهمیت ویژه­ای در پروژه ­ها و فعالیت ­های این شرکت دارد.
مهندس میثم امیرحسینی در پایان از زحمات کارکنان پروژه­ی ملایر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر دادمدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر دادمدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر دادمدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر دادمدیر عامل ملارد شیر از راه اندازی فاز اول پروژه ملایر تا مهرماه 1402خبر داد