دیدار ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با مدیریت شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر

دیدار ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با مدیریت شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر

به گزارش روابط عمومی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر؛ سید رحمان حسینی(رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد) و علی اکبر الماسی(رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد) با هیات همراه، با حضور در شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با میثم امیرحسینی(مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره) و حنیف نعمتی (عضو هیات مدیره) این شرکت دیدار کردند.

در این دیدار سید رحمان حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت آن شرکت بابت اهدا نذورات خود، به شرح گزارشی از عملکرد این ستاد علی الخصوص موکب حضرت فاطمه زهرا (س) در سالهای اخیر پرداخت و در ادامه با اهدا لوح سپاس و تبرکی به مدیر عامل شرکت از زحمات و کمک های آن ها با عنوان خیر حرم ساز تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری داشت تا این همکاری ها مانند همیشه بیشتر و بهتر بین ستاد و این شرکت صورت پذیرد.

در پایان مهندس میثم امیرحسینی نیز با ابراز ارادت به اهل بیت عصمت طهارت، از آمادگی خود برای همراهی در برگزاری هر چه باشکوه تر آئین راهپیمایی اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.

دیدار ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با مدیریت شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیردیدار ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با مدیریت شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر