در مجمع عمومی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر؛ رشد 35 درصدی سود خالص و 61 درصدی فروش در سال گذشته

در مجمع عمومی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر؛ رشد 35 درصدی سود خالص و 61 درصدی فروش در سال گذشته

مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با حضور قریب 76 درصد از سهامداران شرکت، مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل، مدیر مالی و حسابرس و نماینده محترم سازمان بورس در روز دوشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار و صورت‌های مالی آن به تصویب رسید.

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده میزان فروش این شرکت در سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه های مختلف شامل تولید، فروش، پروژه‌ها و سایر دستاوردهای شرکت توسط مدیرعامل شرکت برای حاضران در جلسه ارایه و پس از آن نماینده موسسه حسابرسی گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 شرکت را ارایه نمودند.

براساس این گزارش، معصومی مدیرعامل شرکت از رشد 11 درصدی میزان تولید شیر نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود:

در سال 1399 توانستیم میزان تولید شیر شرکت را به 33 هزار تن در سال برسانیم

وی افزود: براساس آمارهای مالی حسابرسی شده شرکت ملاردشیر با 61 درصد رشد فروش، به رشد 35 درصدی سود خالص در سال مالی منتهی به 35 اسفند 99 نسبت به دوره مشابه قبل دست یافت.

معصومی، عرضه شرکت ملارد شیر در بازار سرمایه را مهمترین از دستاوردهای این شرکت در سال گدشته دانست و افزود:

دستیابی به رکورد سرانه تولید 43.6 کیلوگرم شیر، کاهش دوره وصول مطالبات، بهبود شاخص‌های تولید مثل و تجهیز و بهینه سازی بخش های گوساله دانی و پرورش تلیسه را از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته دانست.:پس از ارائه گزارش، هاشمی گل سفیدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین به عنوان سهامدار اصلی شرکت ملارد شیر در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص حمایت از سهام در بازار سرمایه گفت:

ما با انتخاب بازارگردان برای سهم و تزریق 50 میلیارد تومان از سهام این شرکت حمایت کردیم.

وی افرود: سهام ملاردشیر در حال حاضر از لحاظ حمایت در رتبه اول کشور در میان سهام های حوزه کشت و دام قراردارد.

شایان ذکر است شرکت ملاردشیر از دامداری‌های صنعتی مدرن و بزرگ کشور محسوب می‌شود که از تجهیزات روز تکنولوژی در دنیا بهره‌مند است.